Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie efektivnosti podnikového vzdělávání ve strojírenském podniku
Kabelíková, Kateřina ; Ing. Eva Rousová, Ph.D (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nastavením procesu hodnocení efektivity vzdělávání ve strojírenském podniku. Je vybráno několik konkrétních aktivit, na kterých je nejdříve provedena analýza, poté je nastaven a aplikován systém hodnocení. Účelem práce je nastavení efektivního využívání firemních zdrojů pro vzdělávání zaměstnanců a způsob jejich hodnocení. Cílem celého procesu je nastavení hodnocení efektivity vzdělávání u konkrétní aktivity.
Využívání a efektivita aktivizačních metod v chemickém vzdělávání
Pražienka, Miroslav ; Šulcová, Renata (vedoucí práce) ; Teplá, Milada (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA v Praze - Přírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Albertov 3, 128 40 Praha 2, Česká republika Využívání a efektivita aktivizačních metod v chemickém vzdělávání Bc. Miroslav Pražienka mprazienka@seznam.cz Provedený pedagogický průzkum reflektuje požadavky moderní pedagogiky a didaktiky - učitel by měl mít nový přístup k výuce, jednak po technické stránce, jednak v oblasti metod. V současné přípravě budoucích učitelů, ale též v celoživotním dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, jsou preferovány počítače, moderní elektronika (a vše co je s nimi spojeno) a takové metody, kde se žák aktivně účastní výuky a není jen pasivním "příjemcem". Pro účely mé diplomové práce byla proto vytvořena široká škála didaktických pomůcek (PowerPointové prezentace, pracovní listy, výukové didaktické hry, demonstrační pokusy, testy, včetně metodik a manuálů), pomocí kterých byli žáci vyučováni. Před a po výuce jim byl zadán test znalostí a schopností, který byl poté vyhodnocen. Rovněž byli otestováni žáci z jiné základní školy a výsledky byly porovnány. Na počátku průzkumu byly stanoveny dvě hypotézy (znalosti a dovednosti žáků klesají postupně s narůstajícím časem od vyučovaného tématu a po delší době od probraného tématu budou mít žáci lepší výsledky při použití aktivizačních...
Metody výuky pro nácvik hygieny rukou
Hájková, Iveta ; Kordulová, Pavla (vedoucí práce) ; Kulířová, Veronika (oponent)
Úvod do problematiky a význam tématu: Předmětem této diplomové práce je zaměření na problematiku týkající se metod výuky pro nácvik hygieny rukou u zdravotnických pracovníků ve zdravotnickém zařízení. Problematika zvyšování efektivity ve vzdělávání je dnes stále aktuálnějším tématem podporující aktivitu každého člověka. Ve zdravotnických zařízeních se setkáváme s problémem s motivací zaměstnanců, vzájemnou interakcí a komunikací při nácviku nových ošetřovatelských postupů (hygiena rukou), (Cullen, 2017). Bohužel většina lektorů stále vyučuje pouze tradičními výukovými metodami a aktivizující metody používají minimálně, nebo vůbec (Sitná et al., 2009). Takový stereotyp ve vyučovacím procesu poskytuje jen mnohdy mechanické reprodukování naučeného obsahu. Není zde brán zřetel na pochopení a praktické propojení, což je pro zaměstnance mnohdy nudné a těžkopádné (Duran et al., 2017). Lektor by měl zaměstnanců předávat teoretické znalosti a praktické dovednosti v dané problematice a rozvíjet tak jejich postoje nutné k výkonu jejich povolání (Vengl, 2011). Ačkoliv je vzdělávání věnována v odborné literatuře velká pozornost, použité metody bývají autory často stručně charakterizovány a vyjmenovány. Primární zaměření této práce je na výukové metody, jelikož se jedná o nejdůležitější faktor, ovlivňující...
Měření efektivity vzdělávání zaměstnanců společnosti FOXCONN, s.r.o.
Řezáčová, Petra ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Krpálková Krelová, Katarína (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá praktickými aspekty firemního vzdělávání, zejména pak hodnocením a měřením jeho výstupů a efektivity. Teoretická část seznamuje čtenáře s konceptem podnikového vzdělávání a jeho aktuálními trendy, s analýzou vzdělávacích potřeb a definicí vzdělávacích cílů a v neposlední řadě také s metodami měření vzdělávací efektivity. Je zde představeno několik názorových škol a modelů, které mohou být využity k praktickému hodnocení výstupů vzdělávacích aktivit. Tyto modely jsou následně aplikovány v empirické části práce, která zkoumá efektivitu dvou konkrétních školení ve společnosti FOXCONN, s.r.o. za použití Kirkpatrickova a Brinkerhoffova modelu.
Využívání a efektivita aktivizačních metod v chemickém vzdělávání
Pražienka, Miroslav ; Šulcová, Renata (vedoucí práce) ; Teplá, Milada (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA v Praze - Přírodovědecká fakulta Katedra učitelství a didaktiky chemie Albertov 3, 128 40 Praha 2, Česká republika Využívání a efektivita aktivizačních metod v chemickém vzdělávání Bc. Miroslav Pražienka mprazienka@seznam.cz Provedený pedagogický průzkum reflektuje požadavky moderní pedagogiky a didaktiky - učitel by měl mít nový přístup k výuce, jednak po technické stránce, jednak v oblasti metod. V současné přípravě budoucích učitelů, ale též v celoživotním dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, jsou preferovány počítače, moderní elektronika (a vše co je s nimi spojeno) a takové metody, kde se žák aktivně účastní výuky a není jen pasivním "příjemcem". Pro účely mé diplomové práce byla proto vytvořena široká škála didaktických pomůcek (PowerPointové prezentace, pracovní listy, výukové didaktické hry, demonstrační pokusy, testy, včetně metodik a manuálů), pomocí kterých byli žáci vyučováni. Před a po výuce jim byl zadán test znalostí a schopností, který byl poté vyhodnocen. Rovněž byli otestováni žáci z jiné základní školy a výsledky byly porovnány. Na počátku průzkumu byly stanoveny dvě hypotézy (znalosti a dovednosti žáků klesají postupně s narůstajícím časem od vyučovaného tématu a po delší době od probraného tématu budou mít žáci lepší výsledky při použití aktivizačních...
Studie efektivnosti podnikového vzdělávání ve strojírenském podniku
Kabelíková, Kateřina ; Ing. Eva Rousová, Ph.D (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá nastavením procesu hodnocení efektivity vzdělávání ve strojírenském podniku. Je vybráno několik konkrétních aktivit, na kterých je nejdříve provedena analýza, poté je nastaven a aplikován systém hodnocení. Účelem práce je nastavení efektivního využívání firemních zdrojů pro vzdělávání zaměstnanců a způsob jejich hodnocení. Cílem celého procesu je nastavení hodnocení efektivity vzdělávání u konkrétní aktivity.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v organizaci
Machů, Lucie ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Hamplová, Eva (oponent)
Cílem diplomové práce je prozkoumat a zhodnotit proces vzdělávání pracovníků v české průmyslové společnosti, která se zabývá výrobou pneumatik. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny metody a procesy aplikované v problematice vzdělávání pracovníků, stejně jako jejich zásady. Praktická část obsahuje vlastní analýzu využívaných zásad a metod ve vzdělávání pracovníků ve vybraném podniku, a to jak u THP pracovníků, tak dělníků. Součástí provedené analýzy jsou návrhy na zlepšení a optimalizaci procesu vzdělávání pracovníků.
Efektivita vzdělávání zaměstnanců v České republice
Langerová, Kristýna ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Tichý, Stanislav (oponent)
Tato práce řeší efektivitu vzdělávání zaměstnanců v České republice. Jejím cílem bylo zkoumat, jak efektivní nebo neefektivní je vzdělávání v českých firmách a co s tím lze v budoucnosti dělat. Dále se tato práce zabývá technikami, kterými lze dosahovat vyšší efektivity ve vzdělávání. Celá práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o konkrétních technikách a metodách, které byly použity v praktické části. Součástí je i doporučení pro české firmy a pro společnost Develor, která prováděla výzkum efektivity zaměstnanců v českých firmách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.